راه بند زنجیره ای منقش یکی از بهترین و پر طرفدار ترین در کنار بهره گیری از صفت رایج در میان مدل های راهبند در سرتاسر جهان محسوب می گردند، می توان از این مدل از راه بند ها هم برای مسدود سازی مسیرهای تردد خودروها در قسمت های ورودی پارکینگ ها، مناطق تحت حفاظت و مواردی دیگر استفاده نمود، و هم البته می توان از این مدل از راه بند ها برای مسدود سازی و یا تعیین جهت تردد عابرین پیاده بهره گرفت.

رنگ بندی راهبند زنجیره ای منقش

رنگ های مختلف که در راهبند زنجیره ای منقش به کار گرفته می شوند. این سری از راهبند های زیبا، می توانند به عنوان یک وسیله یا ابزار جهت تزیین و زیبا سازی محیط نیز به کار گرفته شوند. شکل و ظاهر آن ها بسیار جذاب بوده و در کنار آن نیز از تنوع رنگی جالبی در آن ها بهره برداری شده است. شما می توانید ترکیبی از رنگ های مختلف آن ها را تهیه نموده و در کنار یکدیگر در مکانی خاص قرار دهید.

آپامه صنعت عرضه و فروش تخصصی انواع راهبند, راهبند برقی, راهبند اتوماتیک, راهبند تمام برقی, راهبند تمام اتوماتیک, راهبند ستونی, راهبند میله ای, راهبند بولارد, راهبند کشویی, راهبند زنجیر کش, راهبند با بوم تاشو, راهبند ال ای دی دار, راهبند ضد تروریستی و … را ارائه می نماید.و برای اطلاع از قیمت راهبند میتوانید با متخصصان شرکت تماس بگیرید.

منبع :راهبند